Sesión especial en investigación en videojuegos en IWANN 2017

Dentro del próximo IWANN 2017, que se celebrará en Cádiz del 14 al 16 de junio, se incluirá la Sesión Especial titulada Special Session on Artificial Intelligence and Games.

La sesión tiene como tópics:

  • Bioinspired techniques applied to games (Neural-based systems, Evolutionary algorithms, Ant colony optimization, among others)
  • Learning in games
  • Coevolution in games
  • Fuzzy-based approaches for games
  • Artificial intelligent modelling or improvement in games
  • Theoretical or empirical analysis of CI techniques for games
  • Game theory
  • Content generation
  • Player satisfaction and experience in games
  • Game-based benchmarking
  • Games competitions
  • Serious games
  • Computational and artificial intelligence in:
    • Videogames
    • Board and card games
    • Economic or mathematical games
    • Augmented and mixed-reality games
    • Games for mobile platforms

El congreso está reconocido como CORE-B en el famoso ranking de conferencias y publica sus actas como LNCS de Springer.

La fecha de envío (final) tras la extensión es el 19 de febrero.

El envío puede hacerse a través de EasyChair en el enlace: https://easychair.org/conferences/?conf=iwann2017

¡Os animamos a participar!

«